Du får under denna retreat möjlighet att gå djupare i ditt meditationsutövande med hjälp av valda meditationer från den tantriska traditionen. Fokus denna retreat ligger på Shakti, den kosmiska energin.
Hela retreaten praktiseras under tystnad/mouna.

Pris: 3 900:- inklusive kost och logi
Vi inleder med samling torsdag 22 augusti kl.17.00.
Kom gärna i god tid innan vi startar så att du kan installera dig i ditt rum innan samlingen. Kvällsmat serveras kl. 18.30. Kursen avslutas på söndag 25 augusti kl.14.00.
Mouna (tystnad) kommer att praktiseras efter kirtan torsdagkväll fram till efter frukost söndagmorgon.

Kursledare: Mattias Gopala Hagman, Gävle Yogaskola och Susanne Sadhana Mala Edenor, Umeå Yogaskola

Betalningsvillkor
Anmälningsavgift, 1500:- betalas in när du får kallelsen för att bekräfta anmälan och boka din plats. Anmälningsavgiften återbetalas endast om kursen blir inställd.
Resterande kursavgift betalas senast 7 dagar innan kursstart.
Avbokningsvillkor
Utebliven betalning gäller INTE som avbokning.
Eventuell avbokning ska göras på e-post.
Du kan avboka kostnadsfritt (minus anmälningsavgiften) 10 dagar före kursstart.  Vid avbokning 9-2 dagar före kursstart debiteras halva kursavgiften. Vid avbokning senare än 48 timmar före kurs debiteras hela kursavgiften.
Betala inte kursavgiften innan du fått en bekräftelse på att du har en plats på kursen.
Vid sjukdom
Kolla med ditt försäkringsbolag om du har något skydd där, till exempel via hemförsäkringen. Vissa försäkringsbolag ger dig ersättning för förlorad avgift vid uppvisandet av ett läkarintyg.
Om inte din försäkring gäller så kan du, mot uppvisande av sjukintyg, få ha kursavgiften (minus anmälningsavgiften) innestående att använda inom ett år.

I priset ingår:
Kost, logi och kursen.

KURSINFO:
Kursen hålls på Satyananda Yoga Sveriges kursgård i Gässlingsbo, en mil utanför Bollnäs.

Utöver meditation praktiserar vi:
Asana - kroppsövningar
Pranayama - andningsövnignar
Yoga nidra - djupavslappning
Kirtan - mantrameditation
Karma yoga - praktiskt arbete med en meditativ attityd
SCHEMA:
5.30 Uppstigning