LÄRARE

Mattias Gopala Hagman

Yoga- och meditationslärare, beteendevetare och ayurvedisk hälsorådgivare startade Gävle Yogaskola 2001 och är affilierad till Satyananda Yoga Sverige. Han håller regelbundna kurser och föredrag till allmänheten, företag och organisationer.

Sedan 2006 är han även en av ledarna för den nationella yogalärarutbildningen inom Satyananda Yoga Sverige.

Författare till boken "Leva Yoga".

Maria Sloka Hagman

Yoga- och meditationslärare inom Satyanandatraditionen. Maria håller förutom grundkurser och fortsättningskurser även mjukyoga, mamma-barn yoga, yoga för gravida samt behandlingar i Yogamassage på Gävle Yogaskola sedan 2008.

Maria är utbildad i Yogamassage i Dharamsala, Indien och vidareutbildad i gravidyoga av Elisabeth Serrander.

Lillan Anugraha Pettersson

Yoga- och meditationslärare inom Satyanandatraditionen. Har undervisat på Gävle Yogaskola sedan 2007. Hon håller grundkurser, gravidyoga och morgonyoga.

Lillan är vidareutbildad i gravidyoga av Elisabeth Serrander.