If you listen to your body when it whispers,
you don't have to hear it scream.

YOGAMASSAGE

Yogamassage är en mycket effektiv kombination av yogastretching och massage (tryck och strykningar) som bland annat frigör energiblockeringar från muskler och vävnad, ofta i kombination med en medveten andning.

Behandlingen pågår under 90 min och sker på en madrass på golvet och innefattar en liten mängd olja. Hela kroppen behandlas och varje session avslutas med 15 min indisk ansikts- och huvudmassage, vilket frigör såväl mentala som fysiska spänningar. Under behandlingen används både händer och fötter och trycket anpassas efter klienten. Behandlingen börjar med att mjuka upp kroppen med massage och när klienten är uppvärmd går man vidare till stretchande rörelser.

Yogamassage är bl.a effektivt vid rygg- och nackproblem, huvudvärk, ischias, sömnproblem, stress, led- och muskelproblem, dålig matsmältning med mera.

Pris:

1200:-/90 min.
Bokning sker via mail: info@gavleyogaskola.se

"Jag har anlitat många olika massörer under ca 45 år på grund av en ryggskada och på senare år även en Whiplash och Artros. Jag har nu fått möjlighet att njuta av Maria Hagmans Yogamassage, vilken fantastisk behandling! Har aldrig känt mig så bra i min kropp som efter hennes njutbara behandlingar. Jag är så tacksam för att jag har möjlighet att bli behandlad av henne. Maria är som skapt att utöva detta så jag kan verkligen varmt rekommendera henne!"

Ingrid