GavleYogaskola-6-2

Home is where our story begins

Alla hus och rum behöver en personlig, inbjudande varm atmosfär. Min intention är att skapa balans & harmoni i de rum jag inreder, med en känsla av närhet till naturen. Jag inspireras av det österländska, feng shui, Wabi sabi & Vaastu sastra i min inredning. För mig är återbruk, hållbarhet, natur och tidlös skönhet några viktiga ledord i mitt skapande och att låta de fem elementen bilda en skön balans. På mina resor samlar jag på mig vackra saker och möbler som får ta form på de platser som jag skapar. Jag handplockar möbler och detaljer för att skapa ett så unikt & personligt hem som möjligt för mina kunder. Längtar du efter en plats där du kan känna inspiration, kreativitet, återfå kraft eller bara vara?

Kontakta mig om du vill ha hjälp med att:

• Skapa ett rum/miljö där du kan känna harmoni & återhämtning
  • Uppdatera ett gammalt rum med dina befintliga möbler
  • Skapa en helt ny känsla i ditt hem med en annan stil än din nuvarande
  • Inreda ditt företag för att få en inbjudande känsla

Jag kan inte hjälpa dig om du vill skapa ett boende eller rum med bara ny modern inredning. Anlitar du mig är det för att du själv längtar till det som överensstämmer med mina kvalifikationer.

1) Behöver du hjälp med inspirationen och någon att bolla tankar och idéer med? Jag kommer till ditt hem och tillsammans går vi igenom ditt hem samt dina frågor och funderingar.
Jag kommer med förslag och idéer och tillsammans hittar vi rätt lösningar för just dig. Du ansvarar för att ta anteckningar under mötets gång.
Pris: 2700 kr ca 1.5-2 tim

2) Vill du att jag skapar ett komplett inredningsförslag innehållande förslag på färger, olika möbler & detaljer. Jag gör en moodboard där du ser det i sin helhet.
Pris: Från 4000 kr/rum eller på förfrågan

3) Denna tjänst är detsamma som ovan men här hjälper jag även till med inköp av möbler mm enligt inredningsförslaget, koordinerar leveranser samt inreder på plats.
Pris: 4000 kr + utförandet av inköp och styling, 895 kr/tim eller på förfrågan

Jag har en Feng shui utbildning i grunden men har genom åren utformat en blandning av olika österländska inslag & skandinavisk enkelhet i min inredning med känsla för färg, form, doft & sinnlighet.
Kontakta mig via mail info@gavleyogaskola.se och uppge ditt namn och telefonnummer.
Skriv i ämnesraden "inredningshjälp" så återkopplar jag genom ett telefonsamtal där du berättar om dig själv lite kort och vad du vill förändra osv.

Varma hälsningar
Maria Hagman