YOGA OF SOUND ONLINE

& support av Mattias Gopala Hagman

ANMÄLAN OCH MER INFORMATION

Yoga of Sound - 4 months

Det här är en kurs för dig som:

• vill lära dig mer om mantra yoga och nada yoga och hur du kan använda denna kunskap för ökad balans och harmoni i tillvaron, för andlig utveckling
  • är verksam som yogalärare, musiker eller terapeut eller bara är intresserad av din personliga utveckling
Kursen har skapats av Russill Paul som är född i Indien och har varit verksam i USA i över 30 år. Russill har bland annat skrivit den mycket uppskattade boken "Yoga of Sound" och har lång erfarenhet av att lära ut mantras till västerlänningar.
Programmet innehåller en mycket stor mängd material som är väldigt lämpat både för yogastudenter och yogalärare.
PLUS: Russill Paul kommer under hösten att lägga till 50 nya videolektioner i sång och gitarr som bonus.

Om du registrerar dig genom Gävle Yogaskola ingår 4 zoom support träffar med Mattias Gopala. Varje träff är 20-30 minuter då du får chansen att ställa frågor om kursen (Q & A)

ANMÄLAN OCH MER INFORMATION

Russill Paul, USA